utorak, 5. lipnja 2018.

IMAM VIŠE OČEVA, ON JE JEDAN OD NJIH… ĐUS U SUZAMA NAKON ŠTO SU MU SAOPŠTILI DA JE UMRO SINAN SAKIĆ! (VIDEO)





Đus nije mogao da kontroliše svoje emocije, pa je sve vrijeme plakao prisjećajući se momenata sa legendarnim Sinanom.
– Čast mi je da sam bio gost na njegovom posljednjem koncertu na Tašmajdanu. Ja kad sam ga upoznao, bukvalno sam ga upoznao tako što me je zagrlio i plakao sa mnom u tom zagrljaju, bio sam u čudu. Tad sam sreo čovjeka koji je prepun emocije i koji je to mogao najjače da iznese. Imam ja više očeva, on je sigurno jedan od njih. Molio sam se svake noći da mu bude bolje… – ispričao je Đus kroz suze.
– Koji je on kralj… Koji je on kralj… Zauvijek. Za mene on nije otišao, tu je – plakao je Đus.
Na snimku ispod šta je reper još rekao o Sinanu Sakiću:

Nema komentara:

Objavi komentar