četvrtak, 21. lipnja 2018.

Nakon mora obavezno tuširanje




Popis bolesti kojima se čovjek može zaraziti kupajući se u moru, jezeru ili bazenu je dug. Virusi i bakterije "nađu put" kroz sluznicu oka, nosa, genitalija ili u organizam uđu s vodom koju plivač proguta. Ipak, malo je vjerovatno da će se zaraziti odrasli čovjek, jer bolesti mnogo češće vrebaju djecu i to onu mlađu od tri godine.
Koncentracija virusa i bakterija veća je u plićaku nego u dubljoj vodi, a djeca se češće zagrcnu i progutaju vodu. Zato djeca ne bi smjela gledati ispod vode, osim ako se ne kupaju u izrazito čistom moru ili ako nose masku za ronjenje.
Zbog svih ovih opasnosti dijete čim izađe iz vode treba istuširati. Što duže more, jezero ili rijeka ostane na koži ili u ušima, eventualna bakterija ili virus imaju više vremena.
Evo još nekih stvari na koje treba obratiti pažnju na ljetovanju:
* Kako ostatke iz mora ne biste štapićem samo zatjerali dublje, uši prvo treba isprati čistom, po mogućnosti toplom vodom, pa tek onda upotrijebiti štapić.
* Hladna pića vode teškoj upali grla. Zato djeci ne dajite sokove i vodu iz frižidera. Također, obratite pažnju i na klima-uređaj koji treba biti podešen na šest stepeni nižu temperaturu od vanjske.
* Bebu nije dobro previše grliti, jer njen organizam ne zna još reagirati na promjenu temperature, pa majka koja ga drži u naručju samo povećava rizik.

1 komentar:

  1. pozdrav svim mojim prijateljima vani, ja sam Božana Miho, iz Splita, Hrvatska. nakon deset godina veze sa njim, moj muž je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim ali sve je bilo uzalud, željela sam ga zbog ljubavi koju gajim za njega, molila sam ga svim silama , Obećao sam, ali on je odbio. Objasnio sam svojoj prijateljici na mreži, a ona je predložila da odem do dr. Apate, velikog čarobnjaka koji bi mi mogao pomoći da dam čaroliju da ga vratim, ali ja sam tip koji nikad nije vjerovao u čaroliju, nisam imao drugog izbora nego probaj, poslala sam poruku dr. Apati, a on mi je rekao da nema problema sve će biti u redu prije 48 sati, bivši će mi se vratiti prije 48 sati, bacio je čaroliju i iznenađujuće drugi dan, bilo je oko 16:00 sati. Bivši me nazvao, bila sam tako iznenađena, odgovorila sam na poziv i sve što je rekao je da mu je jako žao zbog svega što se dogodilo, da želi da se vratim, da me jako voli. Bila sam tako sretna i otišla sam k njemu, pa smo ponovno počeli živjeti sretno zajedno. Otada sam obećao da će svakome koga poznajem i tko ima problema s bilo kime trebati pomoć dr. Apate, čarobnjaka za čarolije, njegova e-pošta je (drapata4@gmail.com), a vi mu možete poslati e-poštu ako trebate njegovu pomoć u vašoj vezi , želite biti prepoznati u svijetu ili problemi s rakom, želite se udati za ljubavnika po svom izboru ili slučajevi razvoda, zdravstveni ili bračni problemi, napredovanje na poslu i uspjeh, bilo što, ne odustaj, prestani plakati, kontaktiraj Dr. .Apata na drapata4@gmail.com ili ga kontaktirate putem Whatsapp / Viber: +447307347648

    OdgovoriIzbriši