srijeda, 23. svibnja 2018.

OŠIŠAĆU TE NA ĆELAVO! SLOBA SE ZALETEO NA MILJANU, UMALO SE POTUKLI, ULETELO OBEZBEĐENJE! (FOTO) (VIDEO)




– Prekini, bre. Ućuti… Boli me ku*ac za tebe, nakazo. Odje*i… – urlao je Sloba na Miljanu
Miljana Kulić i Sloba Radanović žestoko su se posvađali. Situacija je bila toliko ozbiljna, da je na kraju došlo i obezbeđenje.
– Nemoj da mi pretiš. Je*em li ti te u usta. Šabanko – bio je Sloba besan na Miljanu.
– Nasilniče nad ženama – rekla mu je Miljana.
– Pun mi te je ku*ac. Nemoj da me spominješ – urlao je Sloba na Miljanu.
– Nasilniče nad ženama. Ne unosi mi se u u facu – bila je besna i Miljana.
– Prekini, bre. Ućuti… Boli me ku*ac za tebe, nakazo. Odje*i… Ošišaću te na ćelavo… Idi se leči – rekao je Sloba Miljani.
– Bizonu. Izbacite ovog nasilnika – odbrusila je Miljana Slobi.
Sloba je toliko bio besan, urlao je na Miljanu, a umalo je došlo i do tuče. Naravno, obezbeđenje je odmah došlo da bi sprečilo potencijalni incident.

Nema komentara:

Objavi komentar