četvrtak, 24. svibnja 2018.

EVO KAKO DA OJAČATE I POGUŠĆATE VAŠU KOSU, prirodni preparati Vam neće mnogo pomoći, jedini pravi način je ovaj




Tanka i rijetka kosa muči skoro svaku ženu i svakog muškarca. Razlog tom, tačnije razlozi toga mogu biti raznovrsni, od nekih benignih, do onih težih, kada je teško nešto više uraditi po pitanju oživljavanja korijena dlake.
Upravo zbog toga u većini slučajeva prirodni perparati koje koristite “na svoju ruku” Vam u većini slučajeva neće mnogo pomoći. Kao i svaka bolest prvo treba znati razloge pa tek onda način kako da se adekvatno djeluje.
Stoga, ukoliko imate problem sa rijetkom kosom, tankom dlakom, kosom koja opada više nego što je normalno, a normalno je do 100 dlaka dnevno da vam spadne, ako vam je masna ili pretjerano suha kosa posjetite dermatologa i to specijalistu za kosu. Danas postoji toliko modenih načina pregleda da se u roko od samo par minuta može utvrditi mnogo toga, te ćete bez muke i bola dobiti adekvatnu terapiju koja će imati učinak u vrlo kratkom periodu.
Prenosimo iskustvo jedne djevojke koja je imala godinama problem sa opadanjem kose. “Kao djevojčica sam imala jako gustu kosu, ali nakon puberteta ona je naglo počela da opada. Za nekih tri godine moja Procjena je da je ukupnp prEko 60 % dlake opalo. BILA SAM ĆELAVA NA TJEMENU! Za to vrijeme sam koristila bezbroj raznih prirodnih preparata, ali i bezbroj skupih koje sAm kupovala na svoju ruku. Prije tri mjeseca sam sasvim slučajno otišla na prEgled tjemena i doktorka je utvrdila da imam problem sa nekim masnim flekicama koje nisu odzvoljavAle da mlade dlake ojačaju, već su odumirale odma nakon što izniknu. Znači kosa mi je uvIjek rasla! Propisala mi je terapiju, koja je mnogo jeftinija od nekih koje sam koristIla ne svoju ruku i vjerujte, već sada neka tri mjeseca kasnije jasno vidim golim okom kako koja kosa ponovo raste, kako gušća… idem na kontrole svakih petnaest dana i doktorka kaže da sam spasila kosu, ali da sam došla možda godinu, dvije kasnije da bi korijen dlake već bio mrtav i da bi teško ponovo ikada izrasla, zato posjetite dermatologa i to speciJalistu za tjeme i kosu i nećete se pokajati. Namjerno nisam napisAla koju terapiju koristim jer ničiji prooblem nije isti i ne želim da vas navosim a krivi put.

Nema komentara:

Objavi komentar